پیشنهادات و انتقادات
اشــڪِــ پـــنـــهـــاטּ


سلام به همه ی دوستان عزیز ممنون که دوباره لایق دونستید و چشمهــای نازتون رو برای دیدن کلبــه ی تـنـهایـی من زحمت دادید
دوستای گلم مجددا تشکر میکنم از بابت نظرات ، پیشنهادات و انتقاداتی که از این کلبه میکنید ، بازم میگم واقعا شرمندتونم مخصوصا ساناز خانم که همیشه منو شرمنده میکنه و خجالتم میده و چه براش نظر بذارم و چه نذارم اون میاد و یه قطعه شعری مینویسه و میره .
یه سری از دوستان نظر دادن که محتوا و فضای این وب خیلی غمگینه و آدم اشکش در میاد و احساساتی میشه و ازم خواستن تا محتواشو عوض کنم . متاسفانه با عرض شرمندگی باید بگم من خودم خواستم که محتوای این وب رو غمگین و عاشقونه کنم و میخوام یه روزی این وبو به عشقم نشون بدم .
یه عده دیگه گفتن قالب وبم چشمهارو اذیت میکنه ؛ در جواب باید بگم این قالب فعلا توی وب هست . چون دارم یه قالب اختصاصی برای این وب طراحی میکنم که به محض آماده شدن اونو میذارم . فقط باید بگم شرمنده ی چشمای قشنگتونم .
خب دوستای خوبم میخوام چندتا بخش دیگه به وبم اضافه کنم مثل : گذاشتن رمانهای زیبا ، داستان های عاشقونه ، داستان های ارسالی بینندگان (داستان عاشق شدن خودشون) . پس لطفا اگه دوست دارید کسی داستانهاتون رو بخونه و درموردش نظر بده و بهتون کمک کنه داستانهای قشتگتونو به ایمیلم بفرستید تا منم با اسم خودتون توی وب بذارم ، لازم به ذکره که بگم از آدرس ایمیل شما عزیزان هیچ سواستفاده ای به عمل نمیاد
همتونو به خـدای عاشـقهــا میسپارم و ازش میخوام ازقلب نازنینتون مواظبت کنه .
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشتـﮧ شده در سه شنبه 14 شهريور 1391ساعت 19:4 توسط امیـرحسیـن| |


طراحے: امیرحسین